Sony-Ericsson telefoner...!
**/kent
2005-07-07 18:28:21 UTC
Sony-Ericsson telefon.. sicken djävla skit det är!
Fyfan vilken dynga! Dom är inte bra nånting, för att sedan gå sönder.
Och detta grundar jag inte på EN telefon.
Dom gick från att äga hela marknaden, de var bäst, sen ner till botten.
PLONK!
**/kent
Just det.. det är bara jag igen.. djävla dynga är det!

**/kent
Svenne
2005-07-07 21:21:06 UTC
Post by **/kent
[...]
Som FD. Ericsson anställd så måste jag tyvärr säga att du har helt rätt.
Det smärtar mig då jag var och är stolt över Ericsson men dom fick in skitchefer
från toppen och ner som blåste aktieägarna.
Ericsson hade previlegiet att få anställa eliten av Svenska ingenjörer men affärsiden
sabbades av dom som letade efter dom snabba klippen.

Visst känns det ledsamt att välja en Nokia, men betalar jag själv så vill jag
att det skall fungera!

Undra vad aktieägarnas barn gör när pengarna är slut och alla lämmnat Sweden?
--
Svenne

White side is brigther